lunes, 30 de noviembre de 2009

Segona sessió de debats i recitacions


Avui ha tingut lloc a la classe de comunicació oral, escrita i digital la segona sessió de debats i recitacions. A la primera part de classe, com vam fer ja a la primera sessió s'han fet les recitacions de contes o poemes. Hi ha hagut molts contes i poemes molt interessants i engrescadors tot i que crec que hi ha hagut diferència sobretot entre alguns poemes ja que alguns requerien molta més preparació que d'altres per la seva major dificultat. Si voleu veure un exemple dels que s'han recitat avui podeu anar al bloc de la meva companya Elisabeth Torras.

A la segona part de classe s'han dut a terme els debats. El primer debat tractava sobre la religió a les escoles sí o no. El el grup que s'ha posicionat en contra ha optat per dividir la classe en història i ètica i no fer de l'assignatura de religió una assignatura obligatòria sinó optativa. Pel que fa al grup que s'ha posicionat a favor, creuen que eliminar la religió de l'educació dels nens és censurar la cultura i la tradició.
He trobat molt ineteressant aquest debat ja que el tema de la religió a les escoles és un tema bastant actual que genera moltes confrontacions dins la societat. Aquest debat m'ha recordat al problema sorgit fa uns mesos sobre treure les creus de les classes de les escoles. Crec que tothom és lliure de triar si vol que el seu fill faci o no l'assignatura de religió però no veig necessari eliminar la religió de les escoles. Personalment, jo que he anat tota la meva etapa escolar a una escola religiosa, crec que l'assignatura de religió no m'ha influït mai negativament i per tant no veig la necessitat d'eliminar-la de les escoles.

L'altre debat que s'ha fet avui a classe ha estat : els nens de diferents edats han de compartir una mateixa aula sí o no. Crec que també ha estat un debat força interessant. Tant el grup a favor com en contra han fet servir bons arguments per defensar la seva posició, cosa que els ha permès captar l'atenció de tot el públic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario