- Introducció (atraient, interessant, engrescadora, neutra, ...)
- Selecció i ordenació de les idees (ordenada, embrollada, congruent, molt clara, ...)
- Exemplificació (clarificadora, explicativa, il·lustrativa, inconnexa, ...)
- Conclusió (resumeix, fixa la idea central, incitadora, provocadora, ...)
- Temps (adient, massa llarg, curt, ...)
- Llenguatge corporal (natural, molt exagerat, no sap què fer amb les mans, mira el públic, ...)
- Veu (entonació encertada, volum adequat, velocitat, pauses, vocalització i articulació, ...)
- Actitud (registre, sentit de l'humor, anècdotes, al·lusions personals, ...)
- Correcció lingüística (pronunciació, lèxic, morfosintaxi,...)
- Adequació del recurs tecnològic escollit a l'objectiu que es vol aconseguir (motivar, il·lustrar, explicar, esquematitzar,...)
- Ús correcte del recurs en el context en què s'ha de fer servir (densitat d'informació, colors, mides del text, animacions, ...)
- Coherència en l'ús combinat dels diversos mitjans (oral, escrit, gràfic, audiovisual, ...)
Per tal de fer les exposicions ens hem dividit en els grups A i B. Pel que fa a les presentacions del grup B, les exposicions han estat les següents:
1. Juan Antonio León i David Catchot : Per què Amèrica llatina és pobra?
3.Aina Romero i Tamara Herrera: Festes populars de Barcelona
No hay comentarios:
Publicar un comentario