jueves, 3 de diciembre de 2009

Segona sessió d'exposicions de territori


Ahir va tenir lloc a classe de comunicació oral, escrita i digital, la segona sessió d'exposicions de territori.
Les exposicions que van tenir lloc en aquesta sessió van ser:

1. Sandra Pérez i Sandra Fernández: el barri de la Barceloneta
2. Joan Amat i Jordi Mur: la identitat de Catalunya
3. Encarni Bosch i Mireia Casanovas: la desigualtat social a Barcelona
4. Karen Luna i Helena Prim: una hora en una aula d'acollida
5. Emma Sáez i Alba Salinero: el mercat del Clot

Tot i que alguns dels temes no eren massa del meu interès, em van semblar exposicons molt clares i ben preparades amb les diferents parts ben estructurades.

En aquesta sessió va tenir lloc la meva exposició de territori, el tema de la qual era: una hora en una aula d'acollida. Tot i que no estic gaire satisfeta amb la nostra exposició crec que el tema era interessant i d'actualitat. També penso que la idea de conèixer com seria una aula d'acollida a partir d'una entrevista a una mestre d'una d'aquestes aules, ha estat una idea original que ens permès conèixer la realitat sobre les aules.
Aquesta ha estat la meva exposició de territori:


No hay comentarios:

Publicar un comentario