viernes, 23 de octubre de 2009

Qui ets, tu?

EL MILLOR MAQUILLATGE, UN SOMRIURE

La Sandra és una noia d'estatura mitjana, amb pigues envoltant-li el nas i recobrint els seus prominents pòmuls. Té la pell suau com la seda i d'una qualitat de color de clor . Té el cabell llis que destaca pel seu color, pèl-roig com la pastenaga el qual ha anat enfosquint-se amb el pas del temps. Un to de veu que desprèn dolçor en el moment que els seus llavis començen a articular tan sols una paraula.

Les seves mans, que no són delicades sinó sanes i ben fetes, amb els seus llargs dits, les seves llargues i espesses pestanyes, la brillantor dels seus ulls de color mel i especialment el seu singular i sorprenent somriure, que permet veure les seves dents blanques com una perla, fan de la Sandra, una persona única.

Sens dubte, el seu somriure és el que millor la caracteritza, un somriure espontani i molt expressiu que dóna a conèixer una noia alegre, eixerida com un pèsol, divertida, sincera i molt extrovertida, amb ganes de ser feliç i a més a més, cosa gens fàcil, transmètre felicitat als qui l'envolten. Una noia amb ganes de contagiar aquest somriure, un somriure sincer que pot aixecar l'ànim a qualsevol que tingui l'oportunitat de rebre'l.



5 comentarios:

  1. Espero que no t'enfadis Sandra per haver triat al final aquesta foto!!però és la més espontània i expressiva!! : )

    ResponderEliminar
  2. Quina foto has triat al final?? Es que no la puc veure.

    ResponderEliminar
  3. la de la Sandra rient un que vaig fer en blanc i negre, nose que li passa que no es veu, abans si que es veia

    ResponderEliminar
  4. em sembla que ara s'hauria de veure no??

    ResponderEliminar
  5. Jajaja no no, tranqui, no m'enfado. Al contrari! M'ha encantat la descripció que m'has fet... no m'ho esperava! M'has descrit molt bé i a més, és molt bonica :-) Gràcies Karen!

    ResponderEliminar